You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
משחק עונה, משחקים על כל הקופה - והכל בשידור חי
דרוכים למשחק עונה. שחקני קבוצות נערים א' של מכבי נתניה ומכבי ת"א (צילום: שחר גרוס ולילך וייס-רוזנברג)

משחק עונה, משחקים על כל הקופה - והכל בשידור חי

ערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות יעבירו בשבת הקרובה בשידור ישיר 13 משחקים. במוקד: משחק העונה בליגת העל של שנתון נערים א'

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מחזורי ההכרעה בליגות הלאומיות לנוער ובליגת העל של שנתון נערים א' נכנסים להילוך גבוה. בערוץ השידורים האינטרנטי ובאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל מתוכננת לכם חגיגה גדולה ומרשימה עם 13 משחקים, שיועברו במהלך השבת בשידור ישיר. המשחקים הם משתי הליגות הלאומיות לנוער - בהן ייערך המחזור הלפני אחרוןף ומליגת העל של שנתון נערים א' - בה ייערך המחזור ה-28 מבין 30.  כמובן שבמשחקים ניתן לצפות גם בשידור מוקלט. כדי להוריד את אפליקציית ההתאחדות,לחצו כאן , כדי להתחבר לערוץ השידורים האינטרנטי,לחצו כאן .

נערים א' - על: במוקד - משחק העונה

שני משחקים מליגה זו יועברו בשידור ישיר, שיחל בשעה 11:00 המשחק בו תארח קבוצת מרכז הטבלה של בני יהודה ת"א את בני סכנין, נועלת הטבלה, שמתכוננת כבר למשחק המבחן על ההישארות בליגה מול הקבוצה שתנצח במשחק פלייאוף סגניות האלופות של הליגות הארציות, והמנה העיקרית - משחק העונה, מכבי נתניה - מוליכת הטבלה, מארחת את מכבי ת"א - סגנית המוליכה.

מכבי נתניה נהנית מיתרון של 3 נקודות על פני מכבי ת"א, לה יחס שערים עדיף משמעותית העומד על 63+, לעומת 40+ של מכבי נתניה. במשחק הראשון מכבי ת"א ניצחה 0:5 והנחילה לנתניה את הפסדה היחיד עד כה, אך קשה לראות תסריט שגם הפעם המשחק יסתיים בתוצאה חד צדדית לטובת אחת הקבוצות.

אין ספק שלחלק האחורי של מכבי נתניה בראשות השוער - רז צפריר וצמד הבלמים, אלון פחימה ונבו מאיוסט, צפוי אתגר גדול מול החלק הקדמי הפורה של מכבי ת"א בראשות איתי זפרני - מלך שערי הקבוצה. גם במרכז השדה מכבי נתניה תצטרך לתת תשומת לב מוגברת לקישור ההתקפי המשובח של מכבי ת"א עם שחקנים בדמותם של יואב חוניו (תושב נתניה), לוטם אסרס ורום סביץ'. מנגד, הגנת מכבי ת"א בראשות השוער - עידן טראו והבלמים - עידן ויינברג ולירן שפיגל (יליד 2008), תצטרך מצידה לתת תשומת לב מוגברת להתקפה הנתנייתית בראשות שחר נחום ודניאל דאפפה - מלך השערים, וכן לקישור בראשותו של דניאל אטלן - שכבש 7 שערים.

משחקים נוספים:

בשעה 11:30 תארח הפועל חדרה, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, את עירוני קרית שמונה - שמדורגת מקום אחד מעליה ומקדימה אותה ב-5 נקודות.

בשעה 12:50 תארח הפועל ר"ג, שמדורגת בחלק התחתון של מרכז הטבלה, את הפועל ירושלים - שמקדימה אותה ב-8 נקודות. משחק זה יסגור את המחזור ה-27.

נוער - לאומית צפון: רק משחקים על כל הקופה

חמישה משחקים מהמחוז הצפוני של הליגה הלאומית לנוער יועברו בשידור ישיר. בשעה 11:00 ייצאו לדרך שלושה משחקים, כשהיחיד מבין המשחקים שקשור למאבקי הצמרת הוא המשחק בו תתארח מוליכת הטבלה, בית"ר טוברוק נתניה, אצל הפועל עפולה - הרביעית בטבלה, שאינה חלק ממאבקי העליה. לטוברוק יתרון של 3 נקודות ויחס שערים עדיף על פני סגניתה, מכבי הרצליה. מעידה בעפולה עלולה לסבך את מצבה בצמרת הטבלה, גם אם לא תודח מהמקום הראשון. במקביל, ייצאו לדרך שני משחקים בהשתתפות קבוצות תחתית: מכבי קרית אתא - נועלת הטבלה, לה יחס שערים נחות במקצת בהשוואה להפועל הרצליה, תנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, כשתתארח אצל הפועל נוף הגליל - החמישית בטבלה. מכבי אחי נצרת - שמקדימה בנקודה אחת את המקום האחרון, תתארח אצל קבוצת מרכז הטבלה של עירוני נשר.

בשעה 11:30 ייצא לדרך בהרצליה המשחק בין הפועל הרצליה לקבוצת מרכז הטבלה של עירוני טבריה. הפועל הרצליה, שלאחרונה תפסו עליה פיקוד מאמן הבוגרים - עידן דוד, ועוזרו - אדיר דנין, לא ניצחה ב-16 המשחקים האחרונים. טבריה, שחזרה לליגה אחרי שלוש עונות, עושה עונה מצוינת ואחרי שניצחה במשחק הראשון 1:4, תשאף להשלים סוויפ על הרצליה.

בשעה 20:30 ייצא לדרך בחיפה המשחק בין מ.כ נווה יוסף - השלישית בטבלה, לקבוצת "צו פיוס" של מכבי צור שלום/קרית ביאליק - שמקדימה בשתי נקודות את הקו האדום. נווה יוסף מרוחקת 5 נקודות מהמקום השני, שמוביל למשחקי המבחן על העליה לליגת העל. רק אם מכבי הרצליה לא תנצח בשפרעם, ניצחון של נווה יוסף יביא אותה למחזור האחרון עם סיכוי להתמודד על מקום במשחקי המבחן. צור שלום יודעת שניצחון בחיפה עשוי יהיה להבטיח את מקומה בליגה עוד לפני המחזור האחרון.

נוער - לאומית דרום: הפועל פ"ת רוצה לעשות צעד בדרך להבטחת האליפות והעליה

במחוז הדרומי של הליגה הלאומית תמונת המצב היא כזו: הפועל פ"ת מוליכה את הטבלה ביתרון של 2 נקודות על פני הפועל ירושלים. בתחתית נקבע כבר במחזור שעבר, שהכח עמידר ר"ג תסיים את העונה במקום האחרון ותתמודד במשחק מבחן על ההישארות מול הקבוצה שתסיים במקום ה-3 בטבלת ארצית דרום.

בשעה 11:15 ייצא לדרך המשחק בו תארח "האדומים" אשדוד מהמקום ה-10 את הפועל מרמורק רחובות - שמדורגת במקום החמישי בטבלה ומקדימה אותה ב-12 נקודות. לאחרונה הפועל מרמורק כבשה את פינת "המפתיעות לטובה" שלנו. לקריאת הכתבה, לחצו כאן

בשעה 11:30 ייצא לדרך במגרש הספורטק הדרומי בת"א המשחק בו תארח קבוצת מרכז הטבלה של הפועל כפר שלם את הפועל פ"ת - שלאחרונה איבדה נקודות במשחקים מול קבוצות בדמותן של גדנ"ע ת"א והפועל מרמורק. כפר שלם תנסה לחולל את ההפתעה של המחזור.

בשעה 16:20 הכח עמידר ר"ג תארח את קבוצת מרכז הטבלה של מכבי קביליו יפו.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן